خاطره
 
پسرافتاب
(وبلاگی برای نسل جوان)خدایا انکه در تنها ترین تنهاییم تنهایم گذاشت تو در تنها ترین تنهایش تنهایش نگذار
شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : mohammad       
در باز شد اومد سرم اوردم با دیدم اونه اره خودش بود خیلی خوش تیپ شده بود دلم می خواست فقط

 

نگاش کنم  نمی خواستم چشم ازش بر دارم ولی نمی دونم چی شد از حیام بود یا از غرور  سریع

سرمو پایین انداختمو به کار خودم مشغول شدم  تا اینکه صدام کرد دلم هری ریخت قلبم تند می زد

از دستخطم تعریف کرد  زمانی که اون داشت حرف می زد انگار دنیارو بهم داده بودن...................

گوهر خود را نزن بر سنگ هر ناقابلی / صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

" سلام دوست عزیز به وبلاگم خوش آمدی"
آخرین مطالب
پيوندها

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسر افتاب و آدرس(sun-boy.loxblog.com)لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک مادر سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 19512
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1


..