نظر.....
 
پسرافتاب
(وبلاگی برای نسل جوان)خدایا انکه در تنها ترین تنهاییم تنهایم گذاشت تو در تنها ترین تنهایش تنهایش نگذار
10 فروردين 1398برچسب:, :: 1:7 ::  نويسنده : mohammad       

سلام  به همه دوستان،امیدوارم که از وبلاگم استفاده کافی رو برده باشین.لطفا برای ادامه مطالب وبلاگ پسر آفتاب در آخر وبلاگ روی گزینه صحفه بعد کلیک کن. لطفا دوستم نظر درباره وبلاگ یادت نره.ممنون مدیریت وبلاگ 

 


www.sun-boy.loxblog.com            



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:05---23 شهريور 1390
دیگه آپ نمیکنی؟مطالبتو خیلی دوس دارم.یه جورایی حرفات حرفای دل منه.بازم بهت سرمیزنم.بایپاسخ--سلام نظر لطفتونه،ممنونم که بهم سر میزنی .موفق باشی

پسر آزاد
ساعت14:45---17 فروردين 1390
درود

ممنون كه به من سرزدي.وبلاگ زیبایی داري.

موفق باشی


a2_love
ساعت0:09---10 اسفند 1389
az in ke be web man sar zadi mamnon.rasti weblog bahali dari . age dost dasti nevisandegi koni to web man baram ye nazar khososi bezar .bay

moein009
ساعت10:35---14 بهمن 1389
چی شده داش ناراحتت کردم ببخش اره من میخوام تبادل لینک داشته باشیم پس من میلینکمت
جونه داش بیا حال این دختره فضولو بگیریم
اگه هستی بیا تو وبم بگو
منتظرم


moein009
ساعت9:16---14 بهمن 1389
سلام محمد جون خوبی داش . واقعا که از تو که پسری انتظار نداشتم که با این ناقص العقل (بهار دختری خیلی خری ) به وبش بری بعد هم ازش تعریف کنی رو سفیدمون کردی داش ولی زیاد مهم نیست moein009 با آغوش باز هر نوع همکاری رو برای سوسک کردن این ناقص العقل میکنه اگه دوست داشتی پیش ما هم بیا منتظرتم
یا علی


amir
ساعت1:01---14 بهمن 1389
salam mohamad agha..

mamnun ke be web man sar zadi. site ghashangi dari.. mituni man ro be name amirkocholoo link koni .. be ma sar bezan. movafagh bashi.


بهار دختری ضد پسر
ساعت17:53---12 بهمن 1389
سلام ممنون که به وبم سر زدی وب جذابی داری اگه موافقی همو لینک کنیم بهم یه خبر بده

صادق
ساعت23:29---11 بهمن 1389
سلام
وبلاگ خوبی داری.
ممنون که به وبلاگم اومدی و نظر دادی.
بازم سر بزن خوشحال میشم.
موفق باشی.


haana
ساعت16:06---4 بهمن 1389
slm
mec k behem sar zadi hny
linkidamet
bazam bia pisham


شیدا و محمد
ساعت8:31---4 بهمن 1389
بغلم کن عشق خوبم بذار حس کنم تنتو
از حرارتت بمیرم بگیرم عطر تنتو
واسه من آغوش گرمت تنها جای امن دنیاست
ساز آشنای قلبت خوشترین آهنگ دنیاست


شیدا و محمد
ساعت8:29---4 بهمن 1389


شیدا و محمد
ساعت8:29---4 بهمن 1389
حالا که اومدم پس بذار با نظراتم آمار نظراتت و بالا ببرم


شیدا و محمد
ساعت8:28---4 بهمن 1389
راستی روی اون مطلبم که نظر گذاشته بودی یه سوال پرسیده بودم چرا به سوالم جواب نداده بودی.... پرسیده بودم مقصیر کی بود...؟

شیدا و محمد
ساعت8:27---4 بهمن 1389
سلام

ممنون که سر زدی

وبلاگت زیباست مخصوصا قالبش... اما نوشته هاش زیاد جالب نیست... سعی کن اگه موضوع وبلاگت درباره ی چیز خاصی نیست هرروز چیزهای جدیدی توش بنویسی و آپ کنی.... اینطوری آمار بازدیدکننده هات زیاد هم میشن


شیدا و محمد
ساعت8:27---4 بهمن 1389
سلام

ممنون که سر زدی

وبلاگت زیباست مخصوصا قالبش... اما نوشته هاش زیاد جالب نیست... سعی کن اگه موضوع وبلاگت درباره ی چیز خاصی نیست هرروز چیزهای جدیدی توش بنویسی و آپ کنی.... اینطوری آمار بازدیدکننده هات زیاد هم میشن


شیدا و محمد
ساعت8:26---4 بهمن 1389
سلام
ممنون که سر زدی
وبلاگت زیباست مخصوصا قالبش... اما نوشته هاش زیاد جالب نیست... سعی کن اگه موضوع وبلاگت درباره ی چیز خاصی نیست هرروز چیزهای جدیدی توش بنویسی و آپ کنی.... اینطوری آمار بازدیدکننده هات زیاد هم میشن


دیاکو
ساعت17:16---3 بهمن 1389
سلام دوست من من شما را لینک کردم .

ایرانی سلام
ساعت16:58---2 بهمن 1389
وب بسیار زیبایی داری
موفق باشی


tarlan
ساعت12:50---30 دی 1389
salam apam

rasooldriver
ساعت7:27---26 دی 1389
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری ممنون ولی
اگر واقعا عاشقی برات هدیه ای دارم
وبلاگی بی نظیر ومتفاوت برای تمام عاشقان و دلسوختگان
www.rasooldriver.loxblog.com
لطفا نظر یادتون نره


امیر حسین
ساعت2:21---26 دی 1389
سلام دوست من
ببخشید من تازه وارد لوکس بلاگ شدم.
میتونم بپرسم قالب های لوکس بلاگ رو باید از کجا تهیه کنم؟


سیامک
ساعت11:32---23 دی 1389
درود بر شما
وبلاگ شما که بهتره دوست من ... از اینکه سر زدی متشکرم . موفق و پیروز باشی


noshin
ساعت14:33---22 دی 1389
چه زیباست بخاطر تو زیستن


وبرای تو ماندن و به پای تو مردن و به عشق تو سوختن


و چه تلخ وغم انگیز است دور از تو بودن


برای تو گریستن و به عشق و دنیای تو نرسیدن


ای کاش می دانستی بدون تو مرگ گواراترین زندگی است


بدون تو و به دور از دستهای مهربانت زندگی چه تلخ و ناشکیباست


ای کاش می دانستی مرز خواستن کجاست


و ای کاش می دیدی قلبی را که فقط برای تو می تپد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

" سلام دوست عزیز به وبلاگم خوش آمدی"
آخرین مطالب
پيوندها

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسر افتاب و آدرس(sun-boy.loxblog.com)لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک مادر سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 19516
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1


..